Μια αδιαμφισβήτητη αλήθεια σε αυτή τη ζωή, είναι ότι κάθε πλάσμα είναι μοναδικό: με «τελειότητα» που δεν αντιγράφεται γιατί πολύ απλά κρύβει μέσα της «ατέλεια». Αυτή η θεωρία για τη ζωή λίγο πολύ εφαρμόζεται και στον τομέα που υπηρετώ: το ημιμόνιμο μακιγιάζ.
Σε όλα αυτά τα χρόνια της εμπειρίας μου, δεν έπαψα ποτέ να υποστηρίζω την δύναμη του ανεπιτήδευτου και την ομορφιά του φυσικού. Αυτό για μένα θα πρέπει να είναι και το αποτέλεσμα στο ημιμόνιμο μακιγιάζ: φυσικό και ανεπιτήδευτο.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω διαφωνήσει ανοιχτά με γυναίκες και άνδρες που μου ζητούν πράγματα που δεν πρεσβεύουν την φιλοσοφία μου γύρω από την ομορφιά.
Ποτέ δεν προχωρώ σε τεχνική αν κρίνω ότι δεν υπάρχουν οι λόγοι και οι προϋποθέσεις για να το κάνω. Και το πιο σημαντικό: ποτέ δεν στοχεύω στα «Τέλεια Φρύδια».
Μπορεί αυτό να σας φαίνεται παράξενο αλλά καθόλου δεν είναι. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν «Τέλεια Φρύδια».
Τα «τέλεια φρύδια» είναι μια «διαφημιστική κατασκευή» που υπόσχεται κάτι που στην πραγματικότητα δεν μπορεί να υλοποιήσει.
Καθήκον του τεχνίτη ημιμόνιμου μακιγιάζ είναι να δημιουργήσει –μέσω του Microblading– φρύδια που εναρμονίζονται με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του προσώπου και κανείς δεν μπορεί εύκολα να καταλάβει ότι είναι αποτέλεσμα τεχνικής. Όχι «τέλεια φρύδια», λοιπόν, αλλά φυσικά. Χωρίς ίχνος υπερβολής. Απαλά σχηματισμένα, χωρίς κενά και όσο το δυνατόν πιο κοντά στο φυσικό τους χρώμα.
Κατά καιρούς μου έχουν ζητήσει να αντιγράψω φρύδια από φωτογραφίες, να «παραβώ» την συμμετρία του προσώπου και να δημιουργήσω υπερβολικά σχήματα, να «υπακούσω» σε αλλόκοτες απαιτήσεις (πράγμα που φυσικά δεν έκανα!) βασισμένες σε πρότυπα «ομορφιάς» που για μένα δεν έχουν κάτι να πουν. Μου «παραγγέλνουν» φρύδια, σαν να είναι κάποιο γρήγορο φαγητό. Μου υποδεικνύουν με βεβαιότητα ποιο είναι το «τέλειο».
Όλα αυτά γιατί υπάρχει μια ακραία επιρροή ρετουσαρισμένων προτύπων ομορφιάς και έλλειψη εξατομικευμένης πληροφόρησης βασισμένης στις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Ο τεχνίτης ημιμόνιμου μακιγιάζ δεν θα πρέπει να υπόσχεται. Μόνο να δημιουργεί αυτό που έχει μέσα του την “ατέλεια” -την αδιάσειστη απόδειξη της φυσικότητας.
Το «τέλειο» δεν είναι παρά ένα εργαλείο του marketing για να κάνει τη δουλειά του. Το πρόσωπό σας, όμως, δεν θα πρέπει να είναι «θύμα» του. Εμπιστευτείτε τους τεχνίτες που δεν υπόσχονται τέλεια φρύδια αλλά φρύδια «ιδανικά» για το πρόσωπό σας. Που δεν αντιγράφονται και είναι μοναδικά. «Τέλεια-Ατελή».